پست بدون اسم. خیلی زحمت کشیدم درستش کردم ولی اسم نتونستم روش بزارم

پست بدون اسم. خیلی زحمت کشیدم درستش کردم ولی اسم نتونستم روش بزارم

خوشگل باش اما فیک نباش....⭐
خوشتیپ باش اما جلف نباش....⭐
مغرور باش اما سگ نباش...⭐
مشتی باش اما شاخ نباش...⭐
سلطان دلها باش اما دل نشکون...⭐
بذارهمه عاشقت باشن اما تو فقط عاشق یکی باش...⭐
خواسته ی همه باش اما هرکسی رو نخواه.... ⭐
پله بساز اما از کسی بالا نرو...⭐
بالا باش اما حواست به بالا سری باشه.... ⭐
دورت رو شلوغ کن اما تو شلوغیا خودتو گم نکن... ⭐
کسی باش که واست دعواکنن نه کسی که بهش بگن واسم دعواکن... ⭐
ادعات نشه اما کسی باش که اونا که ادعاشون میشه جلوت خم و راست شن...⭐
خلاصه ی کلام
طلا باش اما خاکی باش #

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت16:20---8 ارديبهشت 1394
سلام.من خودمم ورودی هارودوست ندارم.بعداینکه دیدپرده رو حذفش میکنم.ممنون.راستش من توچت روم و این برنامه هانیستم.من نام کاربری خودموبدم بهتون میتونیدخودتون بجام این کارا رو بکنید؟ممنونم.راستی چراگفتین اهنگ داره؟میخواین اهنگ بذارین؟
پاسخ:تايپ اسمتونو نتونستم صحيح وارد كنم


ریحانه کوچولو
ساعت5:49---8 ارديبهشت 1394

بعد از یکی گل رز سرخ و زرد، یکیش یه ادکلن پسرونه خوب و یکیش قیمه یا میگولطفا نخندین.میخوام غافلگیرشه.ازتوی یه جعبه هم یه رمان خیلی قشنگ؟واقعاشرمنده ام.اگه نتونستین لطفاخبربدید تا عکس پیداکنم و همینجوری ساده بذارم.ببخشیدزحمت دادم.به خواهرتونم حتماسرمیزنم.یعنی همون اجیتون.
پاسخ: باشه ريحانه ابجي درس ميكنم جزئياتشو دادم ب وبتون

صفحه ورودي هم تو نظر پست امانتي زهرا هس برو ببين



ریحانه کوچولو
ساعت5:45---8 ارديبهشت 1394

سلام.ممنون که اومدید.اقارضا 2شنبه تولدمحمده.ولی من ازشنبه میرم اعتکاف میخوام 5شنبه کادوموبدم بهش.چندتازحمت دارم اگه بتونید.البته باتوجه به این پستتون.می تونید چندتا جعبه کادو باعکس متحرک درست کنید؟ازایناکه یهوبازمیشن کادومی پره بیرون.بعد از تویکیش باتوجه به سلیقه پسرونه خودتون یه تیشرت بیادبیرون ولی رنگش زرد باشه؟

 

پاسخ : باشه ابجي ولي 2شنبه تولده شما ميخاين 5 شنبه كادوتونو بدين ؟



reyhan
ساعت8:40---6 ارديبهشت 1394
معرکه است.من کپی می کنم.لینکتونم میکنم.
پاسخ: مرسي اجي ريحانه و داداش محمد


باران
ساعت18:21---1 ارديبهشت 1394

سلامتی هرچی خوبه که بدش ماییم
سلامتی هرچی بزرگه که کوچیکش ماییم
سلامتی هرچی رفیقه که اگه قابل بدونن خاک زیر پاش ماییم
پاسخ: مرسي همشهري شهر مهر


سعید
ساعت13:54---24 فروردين 1394
وبتون عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 15 فروردين 1389 ] [ 2:14 ] [ رضا ]
[ ]